تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

حرف های بی سر و ته! شماره ۱

تا حالا شنیدین به بعضی ادما می گن خوب و به بعضی ها می گن بد؟ 

اصلن ادم خوب کی هست و چه ویژگی هایی داره؟ 

من به کسی که مزاحم دیگران نمی شه، دیگران رو مسخره نمی کنه، ادم با دین و ایمونی هست، خدا رو به خاطر چیزایی که بهش داده شکر می کنه و به هر چی که داره قانعه. این جور ادما نه بی مصرف هستند ونه مصرف زائد دارند. ساده زیست وساده اندیش، البته اونقدر زرنگ هستند که نذارن کسی حقشون رو بخوره. اینا ادم هایی کم هزینه هستند ، نه لوس هستند  و نه اهل قرتی بازی. سعی می کنن به همه کمک کنند ونسبت به اطرافشون خوش بین و مثبت اندیش. ما به کسی که این ویژگی ها رو داشته باشه می گیم خوب! اما ادمای بد چی؟ اینا چه جوری هستن؟ 

 در جواب این سوال باید بگم که تمام ویژگی های ادمای خوب رو برعکس کنیم میشه ادم بد!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطیما پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.a3mooneman.blogfa.com

سلام .
ممنون از لطفتون و مرسی که به وبلاگم سر زدین .
خوشحالم از آشنایی با شما و وبلاگتون .

من هم لینکتون کردم .
فعلا .

مرسی دوست نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد