تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

به زودی

به زودی... 

  • بیوگرافی ایرج جنتی عطایی 

به همراه اشعار و ترانه های... 

 

  • ایرج جنتی عطایی 
  • سهراب سپهری 
  • برخی از دست نوشته های علی شریعتی( از شریعتی فقط از لحاظ ادبی می پردازیم و کاری با اعتقادات سیاسی و اجتماعی و یا مذهبی او نداریم) 
  • مهدی اخوان ثالث 
  • فروغ فرخزاد
  • هوشنگ ابتهاج 
  • یغما گلرویی 
  • حمید مصدق 
  • و برخی از اشعار کلاسیک فارسی 
نظرات 2 + ارسال نظر
اجادسا شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام مهران جان ممنون به وبلاگم سر زدی و منو لینک کردی
چرا خوشم نیاد در راستایی مینویسی که من عاشقشم ( علی شریعتی )
من حتما حتما لینکت می کنم
اسم من سجاد به زبون مطربی میشه اجادسا مثل زبون زرگریه ولی تفاوتای خودشو داره
مثلا اسم شما میشه اهرانما

شاد و سبز باشی امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم آپ کردی خبرم کن هرچند من زودتر از اینکه بگی بهت سر میزنم { چشمک }

سلام اجادسا جان:
تو لطف داری سعی میکنم دوست خوبی باشم. ولی اصولن من ۳ یا ۴ روز یه بار حتمن مطلب جدید میزارم. ضمنن من همه ی لینکامو هر وقت تو نت باشم یه سر میزنم. بازم از نظرت ممنون و همینطور به خاطر اهرانما. مرسی که گفتی.

مهرداد چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ http://tanhaibitosakhte.blogfa.com/

مرسی زیباست و ممنون از راهنمایات منم لینکت کردم.

این یه داستان یا یه قصه نبود که بخواد ادامه پیدا کنه

همه چیز توش واضحه!؟شاید ادامه پیدا کرد نمیدونم

باز از توجه ت ممنون عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد