تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

روزهای غمگین من...

روزهای غمگین من



با   قطعا تی   از



فریدون فروغی

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دوست قدیمی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ق.ظ

خانه دوست نمایان

راه پیدا و لیک

پای را یارای رفتن نیست

حال من را دریاب

که در این پای رمق دیگر نیست

نای من هرچه که بود

فقط اندازه پیدا شدن جایت بود

حال من را دریاب

وببین دل مردست

و از دوری تو پژمردست

خانه دوست کجاست ؟

خانه دوست نمایان

راه پیداست ولیک

پای را یارای رفتن نیست

مهدی حاجیانی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد
دل من از اسمون معجزه حتی نمیخواد
....
دلنوشته چه زیاد شده
دقت کردی ؟
همه دارند دلنوشته رو به نحوی استفاده میکنند

ستاره شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

روزهای غمگین ؟؟!!! چیزی شده مهران جان ؟
راستی آقا مهران چقدر بی وفا شدی این جور دوستات رو فراموش میکنی دیگه سر نمیزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد