تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

تصویر آخر

گاه نوشته های من ! (مهران میرزایی) ...

چند جمله ی کوتاه...

وقتی این همه اشتباه جدید وجود دارد چرا باید اشتباهات قدیمی را تکرار کرد؟؟؟

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

سخنی که با تو دارم به نسیم صبح گفتم...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

دلا نزد کسی بنشین ، که او از دل خبر دارد...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

خدایا دولت فقر به من ارزانی دار...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



نظرات 7 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ

باز هم مثل همیشه زیباوعالی

منصور رحیمی پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

تکراری بود
تازه و نو باشید اقا

ارتوندرو پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

همه زندگیم اشتباه بوده برادر
چرا داری چرند میگی
البته ببخشید بی ادب نیستم
چرا دارید یاوه گویی میکنید؟؟؟

شما راحت باش من اهل سانسور نیستم

بنفشه رستمی پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ

ممنون از جملات قصار و زیبای شما و سپاسگذار

... پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ

اسممو نمیگم چون اینقدر پر رو هستید که حتی یک بار هم به وبلاگم سر نزدید و متاسفم که اینقد بی احساسید اقای مهران خان دانشجوی فلسفه...
من شما را کاملا میشناسم ولی شما نه
از همان زمانی که در دانشگاه تهران ان حرفهای .. را زدید تا الان همه ی کاراتون رو دنبال میکنم
متاسفم که دارید فلسفه ی پوچ گرایی رو تبلیغ میکنید

من اکثر دانشجوهای دانشکده ادبیات و فلسفه دانشگامو میشناسم و مطمئنم که داری سر به سرم میزاری یا عامل نفوذی هستی... ترویج افکار بزرگانی چون اوشو یا نیچه و غیره برای دانشجوهای این مملکت لازمه خانم یا اقای سه نقطه

ناهید پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://nahid-sunset.blogsky.com

سلام مهران عزیز

جملاتی کوتاه ولی دلنشین...

دلا نزد کسی بنشین ، که او از دل خبـر دارد
به زیر آن درختــــی رو ،که او گلهای تـــر دارد
در این بازار عطاران مرو هر ســو چو بیکاران
به دکان کسی بنشین که در دکان شکر دارد

موفق باشی





سلام بر شما... ناهید جان

ستاره جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

دلا نزد کسی بنشین ، که او از دل خبر دارد.. قشنگ بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد